VEDOUCÍ OBCHODU/STORE MANAGER YVES ROCHER Praha [Czech Republic]


 

$ads={1}

VEDOUCÍ OBCHODU/STORE MANAGER YVES ROCHER Praha

Nabídky z webu

Odpovědět

    Praha, Česko

    19/07/2023

NA PRODEJNĚ

KRÁSA A KOSMETIKA

NA PLNÝ ÚVAZEK

Chceš se stát součástí společnosti, které cílem je spojovat lidi s přírodou?

Máš chuť objevovat nové příležitosti ve společnosti Group Rocher?

Přidej se ke značce Yves Rocher!

Být zaměstnancem v Yves Rocher znamená být součástí nadšených a pozitivních lidí, kteří jsou zavázání chránit biodiverzitu a zároveň se, co možná nejlépe, starat o své zákazníky.

Svět se mění, transformuje a Yves Rocher jde v souladu s tímto vývojem. Společně s námi můžeš i Ty přispět k nové kapitole historie společnosti Yves Rocher!

Pozice:

VEDOUCÍ OBCHODU / STORE MANAGER OBCHODU YVES ROCHER, PRAHA

Popis práce:

  • Provozní a organizační vedení svěřené prodejny
  • Personální zabezpečení - nábor nových zaměstnanců, plánování docházky, zpětná vazba zaměstnancům apod.
  • Předávání znalostí a dohled nad rozvojem týmu
  • Zodpovědnost za chod a ekonomické ukazatele prodejny
  • Zajištění dodržování interních procesů a směrnic
  • Zákaznický servis a poradenství našim zákazníkům
  • Podílení se na provozních činnostech na prodejně

Co nabízíme:

  • Být součástí francouzské rodinné společnosti s mezinárodní působností
  • Účast na školeních a CSR aktivitách (aktivity spojené s přírodou a místními komunitami)
  • Možnost kariérního růstu
  • Kulturu společnosti založenou na důvěře, respektu, spolupráci, zodpovědnosti
  • Zaměstnání na plný úvazek
  • K základní mzdě nabízíme také pohyblivou bonusovou složku
  • Pravidelná školení organizovaná našimi školitelkami - online, na centrále společnosti nebo přímo na prodejně
  • Slevy na produkty Yves Rocher
  • Uniforma a příspěvek na obuv
  • Stravenková karta
  • Multisport karta
  • Životní pojištění
  • Narozeninové volno, Sick days

Koho u nás přivítáme:

  • Spolehlivého člena / členku týmu, který/á má zájem o kosmetiku a práci s lidmi

Co očekáváme:

  • Prodejní a komunikační dovednosti, manažerské dovednosti
  • Chuť do práce, pozitivní a aktivní přístup k zákazníkovi
  • Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky (zástupce / kyně vedoucí, vedoucí prodejny)
  • Spolehlivost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, schopnost týmové práce
  • Orientaci na cíl, na výsledky
  • Výrazná orientace na zákazníka a jeho potřeby
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • SŠ vzdělání

Jste připraveni na pozitivní změnu? Nečekejte a přihlaste se!

Group Rocher vítá všechny talenty a pečlivě analyzuje každou žádost se stejnou pozorností bez ohledu na pohlaví, sexuální orientaci, věk, původ nebo postižení. Jsme přesvědčeni, že díky rozmanitosti je naše skupina silnější!

Informace o pozici

Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Mzda: 35000 - 43000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Firemní akce, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Požadované vzděláníStředoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zadavatel: YVES ROCHER spol. s r.o.
Místo pracoviště
Praha, Hlavní město Praha, Česká republika

Pracovní pozice

Vedoucí prodejny

O Nabídky z webu

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال